Häst update

Red i en ny sadel på Monamie idag. Gick faktiskt mycket bättre, även om hon fortfarande är lite spänd och hetsig. Så länge det går frammåt! Vi provade även att släppa Monalis, Mirabelle och Mirage i ridhuset tillsammans, vilket var ett stort misstag! Mirage uppförde sig som en liten apa. Hon jagade Mirabelle runt och trängde in henne i hörnen och försökte sedan sparka henne. Jäkla häst, men som tur var träffade hon inte och vi fick ta in henne igen. När vi skulle ta ute de mindre tokstollarna var det bara jag som kunde ta fölet :D Jag ta henne direkt i både boxen och ridhuset nu. Har även börjat rykta henne så smått och det går väldigt bra *stolt*. För er som inte hört, så har hon varit för jävlig! Visat tänderna och vänt rumpan till och kickat.

Nu längtar jag tills det blir vår och jag kan fota lite härliga vårbilder på hästarna (som fortfarande är till salu), dock inte Maya för henne ska jag själv köpa när jag blir miljonär xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0