Hemska dagar!!

It's like you're always stuck in second gear
And it hasn't been your day, your week, your month,
or even your year


Allt i motvind. Hela helgen har varit uttröttande och tisdag blev inget vidare heller :/ Jobbade i lördags 9-14 och sedan i stallet till runt kl 5. Ingen sovmorgon i söndags heller. Jobb kl 9 och sen smygekalas kl 2. Det var ganska skönt att kvällen var lugn iallafall. ATG med Mirabell i måndags. Hon blev behandlad i ryggen och ska ta det lugnt i två veckor. På kvällen var jag på Tupperwareparty och köpte lite pålåggsburkar. "Köp nu inte för mycket" sa Jesper och jag var duktig och höll mig till det.

Förmiddagen var hemsk, Mirage var rädd för allt, när jag handlade glömde jag köpa ägg och så har jag inte hunnit städa toan. Blev iallafall lite gladare när jag smakade på semlorna jag bakat :) Imorgon ska åka och titta i ett stall där jag sökt ett till! jobb. Håller mina tummar. Hoppas att resten av veckan blir roligare och att morgondagens löshoppning går bra.

Semlor
SUPER GODA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0